Voorbereiding - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Desiree Spek - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Desiree Spek - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Desiree

22 Januari 2014 | Nederland, Ermelo

Lieve allemaal,

Welkom op mijn reispagina, hierin zal ik jullie op de hoogte houden van al mijn spannende avonturen in het zonnige Suriname!

Een kleine update van mijn voorbereiding:

Ticket is inmiddels geboekt; ik vertrek 22 februari naar Suriname en kom 2 juli weer aan in Nederland.
Momenteel wacht ik nog op de goedkeuring van mijn aanvraag kort verblijf, deze hoop ik einde van de maand te krijgen.

Liefs!

  • 22 Januari 2014 - 11:31

    Geri:

    Ooooohh dit is jouw eerste berichtje en ook mijn eerste berichtje!!! Pffff t lijkt nu allemaal nog zo onwerkelijk. Straks zijn de 4,5 maand zo voorbij en lezen we samen deze verslagen van Jou terug.
    Lieverd ik ben trots op je een je gaat een geweldige tijd tegemoet.
    Echt even Désirée-time!
    Topper Ik hou van je!

  • 22 Januari 2014 - 23:04

    Corrie Messemaker-spek:

    Desiree

    Heel veel plezier in Suriname ..
    Een hele goede reis en pas goed op je zelf,
    Maurice is er ook geweest in Suriname en hij vond het geweldig daar ..
    groetjes tante Korrie en ome Jaap x

  • 18 Februari 2014 - 14:06

    Willy Spek:

    Lieve nicht
    Ik wens je een mooie tijd toe in Suriname, geniet van alles wat er op je pad komt.
    Zorg goed voor jezelf!!
    Alvast een goede reis en een veilig aankomst. Ik ga je volgen en ben benieuwd naar je verhalen.
    Liefs van tante Willy

  • 21 Februari 2014 - 19:37

    Geurtje Treurniet:

    He Desiree, morgen is het zover! Een goede reis toegewenst en zet-em. op daar. Groetjes, Geurtje.

  • 22 Februari 2014 - 21:42

    Marianne:

    En nu aangekomen.... lekker genieten...en we wachten op je bericht vanuit warme Suriname.

  • 06 Maart 2014 - 23:04

    Korrie:

    Hoe is het daar vermaak je een beetje ????, en hoe is de temperatuur daar gr tante Korrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ermelo

Suriname 2014

Vrijwilligerswerk in een kindertehuis

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2014

Time flies when you're having fun

02 April 2014

No spang

04 Maart 2014

Life in Paramaribo

23 Februari 2014

Ik ben er!

22 Januari 2014

Voorbereiding
Desiree

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 600
Totaal aantal bezoekers 5984

Voorgaande reizen:

31 December 2013 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

22 Februari 2014 - 01 Juli 2014

Suriname 2014

Landen bezocht: